Prirodna rješenja za dobar san budućih mama

Prirodna rješenja za dobar san budućih mama

Rachel Morris

Blistate u umjetnosti hranjenja bebe, svladali ste autosjedalicu, ali se često borite s vrlo zahtjevnom rutinom spavanja svoje bebe (pozdrav hranjenju u 3 ujutro!).

Prva spavanja za vas kao mamu po prvi put su jednako važna kao što su važna za vašu bebu. Odmor osigurava da imate energiju i da možete pokloniti svu pozornost svom djetetu i uzeti vremena za uživanje u onim mirnim zajedničkim trenucima – bilo to u sitnim satima ujutro ili u kratkom predahu od napornog dana.

I kao i svaka druga mama po prvi put, vjerojatno ste malo umorni. Čak i ako se vaše dijete još uvijek budi noću, moguće je za sebe ukrasti neke prijeko potrebne trenutke sna. Evo kako možete napraviti svoju vlastitu rutinu za odmor.

1. Drijemajte kad vaša beba drijema


Važno je zapisati razdoblja odmora tijekom dana, posebno u prvih nekoliko mjeseci novorođenčeta, budući da se ono budi svaka dva do tri sata za hranjenje.

Pranje rublja i posuđa može čekati: Dnevni san je vrijeme da se nadoknadi onaj nedostižni san. Pokušajte odrijemati ranije tijekom dana, a ne u večernjim satima i pobrinite se da ste budni od 16 sati. Na taj način, vaše tijelo će biti spremno skrasiti se kada možete otići u krevet.

2. Izađite van i krećite se


Vježbanje je zdravo i za vas i za vašu bebu i može pomoći da bolje spavate noću. Osim toga, svježi zrak će činiti da mame imaju više energije.

Svakog jutra između obroka pokušajte planirati dnevne šetnje.

3. Uvedite bočicu


Ako ste se odlučili dojiti i to ide dobro, pitajte svog liječnika trebate li pokušati uvesti bočicu (obično nakon četiri ili pet tjedana). Vaš partner ili pomagač može preuzeti noćno hranjenje dok vi nadoknađujete okrepljujući san prije sljedeće smjene.

4. Stvorite mirno okruženje


Kada ste na raspolaganju dan-noć, svaki dan, teško se odmoriti. Beba vas drži na stalnom oprezu pa ste stalno premoreni. Lakše je dozvati san ležeći u hladnoj, tamnoj sobi.

Probajte masku za oči, neki stroj za stvaranje bijelog šuma ili laganu glazbu. Može biti primamljivo pustiti dijete da spava pored vas, pogotovo ako ga dojite noću, ali ćete se bolje odmoriti ako ono spava u krevetiću uz vaš krevet ili u svojoj kolijevci. Ono će se naučiti samostalno umiriti, a vi ćete osigurati sebi nešto više neprekinutog sna.

San izravno utječe na vaše raspoloženje i razinu energije, kao i na vašu sposobnost da izgubite dodatne kilograme, zbog čega se odmor za vas sam po sebi podrazumijeva. Ako se dobro osjećate, bit ćete spremniji na ispunjavanje svakodnevnih zahtjeva majčinstva, a moći ćete praviti izbore koji će imati koristi za dugoročni razvoj vašeg djeteta.

Vjerojatno će vam se svidjeti i: