Stres u trudnoći. Mogu li upravljati svojim emocijama u trudnoći?

Stres u trudnoći. Mogu li upravljati svojim emocijama u trudnoći?

Rješavanje stresa Stres nije dobar za vas ni za vašu bebu. On može pojačati bojazan i utjecati na vaš san i apetit. No poduzimanje nekoliko jednostavnih koraka za oslobađanje od stresa – poput vježbanja najmanje jednom dnevno – može vam puno pomoći.

OSLOBAĐANJE OD STRESA Trudnoća može predstavljati stresno razdoblje tijekom kojeg možete doživjeti najrazličitije emocije. Normalno je da ponekad osjećate bojazan ili kao da vam je svega dosta, ali stres u trudnoći uzrokuje simptome poput nesanice, glavobolje, gubitka apetita ili pretjerivanja s hranom, kada morate naći načina da se opustite. Ne zaboravite da stres u trudnoći ne utječe samo na vas, nego i na vašu bebu.

Pokušajte primijeniti ove načine za oslobađanje od stresa:
? Analizirajte svoj svakodnevni život i vidite što bi se moglo poboljšati. Možete li kraće raditi? Možete li zatražiti pomoć za obavljanje stvari kod kuće? Možete li neke planove odgoditi za vrijeme nakon rođenja bebe?
? Razgovarajte s nekim o svojim emocijama u trudnoći. Ponekad je dovoljno samo razgovarati sa svojim partnerom ili prijateljicom da se osjećamo bolje.
? Šetajte svaki dan. Vježba nas oslobađa napetosti.
? Pripremite si toplu kupku i slušajte umirujuću glazbu kako biste se oslobodili stresa tijekom trudnoće.
? Naučite tehnike relaksacije, poput meditacije, što će vam pomoći da razbistrite svoj um i umirite tijelo, kao i da bolje razumijete svoje emocije u trudnoći.

Ako ste zabrinuti zbog poroda, kliknite ovdje kako biste naučili neke metode koje će vam pomoći da ostanete mirni i da se osjećate sigurno tijekom poroda

Vjerojatno će vam se svidjeti i: