Vodič za spavanje po tromjesečjima

Vodič za spavanje po tromjesečjima

Rachel Morris

Trudnoća donosi puno neočekivanih iznenađenja, ali je možda jedno od najmanje dobrodošlih prekid vašeg rasporeda spavanja. Biti trudna je iscrpljujuće, pa zašto ležite budni i brojite ovce u vrijeme kada vam je spavanje najviše potrebno?

Budite uvjereni da niste jedini.

Mnoge buduće mame tijekom trudnoće imaju problema da zaspu i ostanu spavati, zbog hormonalnih promjena i fizičke nelagode nošenja bebe. Iako je to frustrirajuće, stručnjaci kažu da se situacija može popraviti, a kako zdravlje novorođenčeta ovisi o vašem zdravlju, što više spavate za vrijeme trudnoće, to bolje!

Čitajte savjete za svako tromjesečje trudnoće koji će vam pomoći osigurati odmor koji vam je potreban.

Spavanje tijekom prvog tromjesečja


Tijekom prvih nekoliko mjeseci trudnoće, možda ćete primijetiti da vam je potrebno češće mokriti usred noći. To je normalno, ali da biste spriječili broj odlazaka u kupaonicu, izbjegavajte piti previše tekućine u večernjim satima. Samo budite sigurni da pijete puno vode tijekom dana kako biste to nadoknadili.

Stres također može uzrokovati da buduće mame ostanu budne, pa ako ste zabrinuti za trudnoću, držite dnevnik uz svoj krevet i zapisujte svoje brige prije odlaska na spavanje. To zapisivanje može pomoći ublažiti vaš stres dovoljno da zaspite.

Spavanje tijekom drugog tromjesečja


Mnoge buduće mame otkriju da se njihovo spavanje poboljšava tijekom drugog tromjesečja kao i da se potreba za mokrenjem smanjuje. Međutim, promjene oblika tijela mogu izazvati neke probleme sa spavanjem.

Kako vaša beba raste, vidjet ćete da spavanje na boku sa savijenim koljenima može biti najudobniji položaj. Dok strateški postavljeni jastuci mogu pomoći zadržati bočni položaj, ne brinite, ako se prevrnete na leđa usred noći – to je jedan od onih dijelova trudnoće koje ne možete kontrolirati.

Spavanje tijekom trećeg tromjesečja


Tijekom posljednjeg tromjesečja trudnoće, često se vraća potreba za mokrenjem – uz žgaravicu, grčeve u nogama i nelagodu zbog povećanja trbuha. Kako biste pripremili svoje tijelo za spavanje, učinite nešto opuštajuće prije nego krenete na spavanje, kao što je topla kupka od 15 minuta.

Uvođenje rutine redovitog spavanja također može pomoći vašem tijelu da se smiri za dobar noćni san. Iako bi moglo biti primamljivo noću se spremati za novorođenče, ne zaboravite staviti svoje potrebe na prvo mjesto. Ukrašavanje sobe za bebu može čekati do jutra!

Ako otkrijete rutinu za spavanje koja vam pomaže, pridržavajte je se. Dok je moguće dobro se naspavati u trudnoći, vidjet ćete da to nije tako lako kada je novorođenče u kući, pa odmah napravite zalihe spavanja!

Vjerojatno će vam se svidjeti i: